събота, 17 юли 2010 г.

Just passin' by to say "Hi!"

Здравейте на всички, поинтересували се от новобранския ми блог по една или друга причина :) Аз съм Анелия и наскоро навърших 19. Причината да създам този блог са безбройните часове прекарани пред компютъра, взирайки се в красотата на нещата, зъздадени от "кардмейкърите". Толкова много картички разгледах, толкова техники видях...а още колко много имам да видя...
Не можах да се сдържа и реших бавно-славно и аз да започна да се занимавам, след като това хоби грабна не само вниманието ми, но и сърцето ми-да създаваш красота със собствените си ръце-просто вълшебно :)
За съжаление в момента не разполагам с неща, изисквани за професионалната направа на картички, но това ще е до време-един вид искам да се науча с малко, за да може после повече да се радвам на многото :) Наборът ми от матеряли включва ръчно направено пособие за quilling; макетно ножче; 3 ножици-обикновена, с извит връх за прецизност и една назъбена; малко бяла и цветна принтерна хартия; комплект моливи и за съжаление не пълен комплект пастели; водни и темперни боички, с които определено съм забвавила как се борави; малко шаренийки и изрезки; някоя друга панделка; обикновени копченца и мъниста...не притежавам нито пънчове, нито спецялни боички, хубави хартийки, печати...дори принтер нямам ^^ Но както казах-всичко с времето си.
Искам искрено да помоля тези от вас, които са по-благосклонни и поне малко заинтересовани от писане на коментари под начинаещи картички да бъдат възможно най-критични, защото така ще напредна по-бързичко...не че стимулът от вашите прекрасни проекти не ми е достатъчен :) А пък аз обещавам да разкажа малко повече в следващите си постове за себе си и другите си хобита, които сигурна съм ще са ви интересни-включват театър и въртене на огън (оО,)
Което ме подсеща-имам намерение да участвам в колкото се може повече предизвикателства на Картичкофуриите и Двете елши, които са основен източник на вдъхновение за мен. Разбира се не тая ни най-малки надежди, че ще спечеля което и да било от тях, но състезателният дух прави чудеса (:

Благодаря изключително много за отделеното време :0)

Няма коментари:

Публикуване на коментар