четвъртък, 16 декември 2010 г.

Малко оплакване...

В моменти като този се мразя...утре имам доста сложен изпит по бизнес етика и какво мислите, че правих до сега (2:48)? ... Нее, не познахте! Не съм чела, а правих картички! От както разбрах на кого трябва да пращам не мирясвам и само го мисля, чертая си скечове, избирам картинки...и разбира се музата ще ми дойде точно когато сядам да чета :D Ами така де - вдъхновението не пита :) Е, ако не друго поне направих 3 картички - за Рени и по една за двете й синчета. Общо взето нейната (или по-точно една част от нея) ми отне повече време от колкото другите 2 взети заедно :D Лично аз съм много доволна от резултата, а надявам се и тя ще бъде след като си я получи. Не мога да я покажа тъй като им намерение да я пратя чак на 22ри :) (макар, че усещам как вълнението ще си каже думата и туко виж съм минала случайно покрай пощата по-раничко, но ще се опитам да се въздържа!) Отивам да чета... най-накрая! Спокойна нощ от мен.

2 коментара:

  1. Поне имаш муза, мен контролните и проектите ми до толкова ме източват, че в главата ми една нормална идея не може да се появи, снощи си откраднах час- два да направя нещо.. И направих едно голямо нищо.. Само разхвърлях всичко и разпилях половината си неща.. и после цяла вечер бях нервна.. :Д
    Браво за картичките все пак.. сигурна съм, че Рени ще ги хареса.. Няма друг вариант щом са направени с такова желание :)

    Уснихнат ден :)

    ОтговорИзтриване
  2. Оо при мен такива неща няма... случвало се е пак така посред нощ да си бутна настрана всички чертежи - довършени, недовършени... да извадя картончетата и да направя нещо, независимо какво, но да е НЕЩО! :D

    Усмихнат ден и на теб :)

    ОтговорИзтриване