сряда, 3 юли 2013 г.

"I'm back" + "B-Day"

[ Този пост ще стои най-отгоре още известно време, минете по-надолу, за да видите новичките. По някаква причина скрипта за линковете не работи, макар да се опитах да го оправя. Но когато си отворя профила в InLinkz ги виждам - с картинка, блог и мейл, тъй че няма място за паника :Р ]

И така, момичета, малката ми изненада е... *биене на барабани и напрегната атмосфера* ... игра! Добре де - не ви изненадах, но всички обичаме игри - да гледаме, да слушаме... най-вече - да участваме. А още повече - щом става дума за картички. 

Тъй като поводите са два - завръщането ми из блог-пространството и рождения ми ден в петък - 5ти юли, наградите също ще бъдат две... Но аз малко избързах - първо правилата :Р 

Тъй като го реших от сега за веднага, ще бъдете малко затруднени откъм време, но се надявам да се справите и всеки, който има желание, да участва. Крайният срок е другия петък - 12ти юли!

Какво трябва да направите:
1) Да направите картичка на тема "Рожден ден" и да поставите линк към публикацията по-долу
2) Да направите картичка на тема "Рожден ден", да ми пишете мейл на anelka_1914@abv.bg, за да попитате за адреса ми и да ми я изпратите,
2)* Досетихте се и сами - получавате двоен шанс, ако поставите линк и ми я изпратите

Сигурна съм, че ще направите всичко по силите си да ме затрудните и за това оценяването ще се извърши по следния начин - за картичките по-долу - генератор, а за тези, които ще получа - представително жури с членове - моето семейство.

Както споменах - наградите ще бъдат две и за момента са изненада. Ще бъдат що-годе еднакви като съдържание, с малката разлика, че тази, дадена от семейството ми ще има нещо дребно, направено от мен в повече.

Ами... приятно крафтене, момичета! Изненадайте ме :Р

11 коментара:

  1. Ееее, много ме затрудно... със срока! Ти знаеш ли, че Елито е родена в петък? Виж ти съвпадения :) Но по тази линия съм затрупана с приготовления за РД-то и не знам как ще смогна! Но ще направя всичко по силите си да ти измайсторя нещо :)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  2. Знам, че е тогава! Аз миналата година бях в зоопарка и понеже вечерта видях, че Рали беше писала, че отивате към болница, първото, което направих като се прибрах, беше да проверя дали е на 4ти или на 5ти :)
    Гушка!

    ОтговорИзтриване
  3. Записвам си в тефтера да направя нещо до 12-ти. Моето момче е на 10-ти, и аз подготвям РД, но ще открадна малко време. Добре дошла отново, а утре ще намина да ти пожелая нещо за рождения ден :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден! Много здраве, сбъднати мечти, усмивки и неизчерпаемо вдъхновение! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит Рожден ден! Бъди здрава, щастлива и винаги вдъхновена!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден и честито завръщане!:) :) :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит Рожден ден, Ани! Желая ти времето да ти стига за всяко нещо, което искаш, а новите идеи да са безкрайно много и винаги със страхотен краен резултат!

    ОтговорИзтриване
  8. Честити рожден ден и завръщане в блого-ефира! :) Ще се радвам да следя проектите ти и да им се наслаждавам! Успех!

    ОтговорИзтриване
  9. Много благодаря, момичета! Да ви се връщат тъпкано всичките пожелания!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Еее, сколасах най-накрая! Със закъснение и на две патерички, честит рожден ден, мила! Пожелавам ти да си много щастлива, много обичана и преизпълнена с творческо вдъхновение!

    Тагчето (да, знам, че не е картичка, но какво да се прави, такова ми беше вдъхновението) ще си намериш в магазинчето при Рали ;)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  11. Много е хубаво! Нежно и изпипано! Благодаря! Ще трябва обаче Рали да му се порадва някакво време, понеже заминавам в понеделник... само дано не се привърже много и после да не мога да си го взема :D

    ОтговорИзтриване