събота, 13 юли 2013 г.

Summary

Хм, ОК, три картички, едната от които - таг, две от които идват у дома... Мисля, че първия ми опит за игра може да се счита за успешен! Знам, че ви дадох кратък срок, но какво да се прави... обещавам скоро да пусна нова, безпричинна игра с по-дълъг срок :)
И така... какво да ви правя девойки - само трички сте и генератора на цифри ще ми се изсмее :D За това реших следното - тъй като сте отделили от времето си, вложили сте нещо от себе си и сте ми обърнали внимание, аз ще направя същото ( и се считайте за специални, защото подготовката за 10-дневен палатков лагер не е шега-работа :Р ). 
Шегата настрана - наистина съм трогната и мнооого щастлива, че някои някъде е направил нещо за мен и искам да върна жеста - това, което ще изпратя и на трите ви, ще бъде нещо, което не може да се купи от магазина, нещо лично, нещо от мен! 
За целта, Ем, Ваня и Вера, пратете адресите си на e-mail: anelka_1914@abv.bg, за да мога до понеделник да ви изпратя каквото имам да ви пращам.
Отново - благодаря!
А за всички останали - фук-фук!!! :Р

Няма коментари:

Публикуване на коментар