сряда, 25 септември 2013 г.

Bargain!

Здравейте! В седмицата преди заветния ни празник се сетих, че още не съм показала хубавите неща, с които се сдобих докато "вехтошарствах". Впрочем на мен се падна да изпращам картичка на едно от момичетата, които ми изпратиха за рождения ден - случайност или съдба? :)
Първото, с което се оборудвах беше кутийка с комплект скалпели:
















Срещу скромните 2,50 лв. си уредих цели 13 скалпелчета! Тъй като си ги купих от битака, минаха през спиртна обработка, тествах няколко и си действат. Като знам колко струват обикновения и прецизния, барабар с резервните ножчета, които получих за рождения си ден - това си е направо без пари!

Следващата ми находка вече влезе в употреба:
















Това беше вдъхновението ми за картичката с шейкър-черешките - безвкусна блузка, обсипана с паети и мъниста за около 0,50 лв. от кварталния магазин за дрехи втора употреба. Поне веднъж в месеца гледам да ходя до там - намирала съм паети и мъниста във всякакви цветове, блестящи елементи, интересни копчета, дантели... и това:


Винаги, когато трябва да си нося материалите някъде използвам картонени кутии от велпапе, които не са особено практични. Срещу 8 лв. вече си имам тази мини пътна чанта, която има само едно отделение + малък преден джоб - напълно достатъчно за нещата, които нося обикновено. Като цяло хартиите се носят в папка, но тук спокойно може да се пъхне и блокче.


Това бяха моите нови-стари неща. Оставям ви да творите и нямам търпение да започнете да се хвалите с картичките си за празника ни!!! 
Ползотворни занимания!

Няма коментари:

Публикуване на коментар