петък, 21 февруари 2014 г.

Прецизно принтиране

 Здравейте, това което ще ви покажа не е откриване на топлата вода, но за някой начинаещ би било полезно. Подобен урок видях преди мнооого време, но беше с принтиране върху панделка, а със същата техника можете да правите пейпър пийсинг и 3D декупаж :) 
 За прецизно принтиране точно там, където ви трябва, просто трябва да вземете лист (аз използвам скрап, пазя всички хартии, които са принтирани от двете страни за такива случаи, шаблони и т.н.), да принтирате каквото ви трябва, да залепите шарената хартийка с хартиено тиксо върху принта и да пуснете листа през принтера отново отново.
 Просто, но изключително ефикасно!
 Приятен петък!!!

5 коментара:

  1. Страхотно уроче, ще се възползвам от него! Благодаря! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много съм се борила и хитрувала, но за тази идея не съм се сещала. Супер е! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Така принтирам от като картичкоправенето ми хоби. И не знам защо, но си мислех, че всички го правят така... :)

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че съм помогнала!
    Всички си имаме някакви трикове, с които сме свикнали, даже не ги забелязваме, приемаме ги за даденост и не можем да си представим, че някой не знае как. Все едно някой да каже, че не може да кара колело :)

    ОтговорИзтриване
  5. Лелеее, колко било лесно! Благодаря за ценното уроче! И искам още такива :)

    ОтговорИзтриване